Kerozingőzös Portál

Egy közösség a repülés szerelmeseinek. Hírek, információk a polgári és katonai repülés világából, naponta!

DSC_8223m2013. június 12-én ünnepélyes keretek között megkezdték Győrben az új Audi A3 limuzin gyártását – amely már az új gyáregységben valósul meg. Az esemény jelentős forgalmat generált a Győr-Pér Repülőtér számára, hiszen számos vendég érkezett Németországból légi úton. Mint arról korábban beszámoltunk, nagyszabású fejlesztés zajlik a repülőtéren, amely részben már lezárult. Így az új infrastruktúra első igazi megmérettetésére is sor került.

 

A nap nyitányaként három Do328 érkezett a Private Wings színeiben, egy gép rögtön fordult is Ingolstadtba.

A nap nyitányaként három Do328 érkezett a Private Wings színeiben, egy gép rögtön fordult is Ingolstadtba.

A két gép a hármas és "két és feles" állóhelyen parkolt, némileg eltérően a bevett gyakorlattól. A zökkenőmentes kiszolgáláshoz az új 20.000 L kapacitású tartályautó hasznosnak bizonyult.

A két gép a hármas és “két és feles” állóhelyen parkolt, némileg eltérően a bevett gyakorlattól. A zökkenőmentes kiszolgáláshoz az új 20.000 L kapacitású tartályautó hasznosnak bizonyult.

A Dornier-ek érkezését követően landolt 4 Dassault Falcon. Egy gép kivételével az új forgalmi előtéren (APRON 3) parkoltak

A Dornier-ek érkezését követően négy Dassault Falcon landolt. Egy gép kivételével az új forgalmi előtéren (APRON 3) parkoltak

Sztenderd kilátás a toronyból. Öt gépet sikerült bezsúfolni a képre.

Sztenderd kilátás a toronyból. Öt gépet sikerült bezsúfolni a képre.

Függőleges vezérsík mustra

Függőleges vezérsík mustra

A Falcon három altípusa a képen: Középen Falcon 2000, bal szélen Falcon 7x, jobb szélen Falcon 900

A Falcon három altípusa a képen: Középen Falcon 2000, bal szélen Falcon 7x, jobb szélen Falcon 900

8:00 és 10:00 között 8 gépet fogadott és 2 gépet indított a reptér - több mint 100 utas utazását lehetővé téve.

8:00 és 10:00 között 8 gépet fogadott és 2 gépet indított a reptér – több mint 100 utas utazását lehetővé téve.

A legnagyobb gép a Falcon 7x volt. A winglet-es szárny fesztávja több mint 26 méter

A legnagyobb gép a Falcon 7x volt. A winglet-es szárny fesztávja több mint 26 méter

Az egyik Falcon 900-as az új forgalmi előtéren. A gép három hajtóművel rendelkezik - hasonlóan a 7x-hez

Az egyik Falcon 900-as az új forgalmi előtéren. A gép három hajtóművel rendelkezik – hasonlóan a 7x-hez

Madártávlatból az előterek. A nemrégiben befejeződött építési munkálatok nyomai is jól megfigyelhetőek.

Madártávlatból az előterek. A nemrégiben befejeződött építési munkálatok nyomai is jól megfigyelhetőek.

A hetes állóhely a B737 és A320 típuscsaládra lett méretezve.

A hetes állóhely a B737 és A320 típuscsaládra lett méretezve.

A régi előtér a 30-as irányból...

A régi előtér a 30-as irányból…

... illetve, a 12-es irányból szemlélve. Szembetűnő a F7x mérete a 328-asokhoz képest.

… illetve, a 12-es irányból szemlélve. Szembetűnő a F7x mérete a 328-asokhoz képest.

Nem szokványos perspektíva az Apron 3-ról

Nem szokványos perspektíva az Apron 3-ról

Short final RWY 30 - jól megfigyelhető a futópálya felfestése - a sárga nyilak a végbiztonsági sávot jelölik. A háttérben Győr körvonalazódik.

Short final RWY 30 – jól megfigyelhető a futópálya felfestése – a sárga nyilak a végbiztonsági sávot jelölik. A háttérben Győr körvonalazódik.

Ne legyenek illúzióink! Az egész mit sem ér emberek, CSAPAT nélkül...

Ne legyenek illúzióink! Az egész mit sem ér emberek, CSAPAT nélkül…

 

Köszönet György Attilának a felemelő élményért! 😉

 

Szöveg és fotó (az utolsó képet leszámítva):

Pap Ferenc

  

2 hozzászólás: “LHPR: Forgalmas nyitány”

  1. Borbély Tamás szerint:

    Gratula a sok szép fotóért, különösen a légi felvételekért!
    Ezek szerint Attila volt a “sofőröd” ? :-)))

  2. Iceman szerint:

    Szia! Köszönöm szépen! Én inkább úgy fogalmaznék én voltam a “foltos hátú” a fedélzeten! 😀